zvláštní poděkování
Quantcom.cz

ON-LINE - Detail příspěvku

Eva Kašparová, obchodní oddělení

Ilustrační foto

autor: Scena.cz   

„Patříme mezi první lidi z divadla, s nimiž se divák setká,“ upřesňuje práci v obchodním oddělení Eva Kašparová a dodává: „Pan ředitel dbá na to, abychom byly k divákům milí, příjemní a kdykoli jim dokázali vyhovět. Někdy je to trošičku o stresu, protože málokdy můžete uspokojit na dva tisíce diváků, kteří chtějí jí na muzikál My Fair Lady na jeden termín...“ S Evou Kašparovou jsme si povídali nejen o „hitovkách“, ale také nárůstu předplatitelů, o ročních dobách v divadle a také o to, zda-li již stála na jevišti jako herečka.

Na jevišti jsem ještě nestála. I když v My Fair Lady anebo v inscenaci Mistr a Markéta hrají všichni, co mají ruce a nohy, tak na obchodní oddělení žádná postava nezůstala.

  • To musíme zařídit…
    Děkujeme. Zůstaneme raději u své profese.
  • Zmínila jste se o stresu, když všichni chtějí na jedno konkrétní představení. Jak danou situaci řešíte? Přijdou ke slovu květiny nebo bonboniéry?
    To ne. Musím přiznat, že každá z nás v obchodním oddělení má okruh svých diváků. Usnadňuje nám to práci. Ta je také od přímého kontaktu s divákem také hodně o papírech, dopisech, telefonech a mailech. I když to tak nemusí na první pohled působit, je to velmi zajímavá .
  • Zmínila jste My Fair Lady. Je podobným trhákem i muzikál DONAHA!?
    Určitě, ale Lady je naposledy premiérovaná. Nastoupila v prosinci a je to tedy v současné době největší hit.
  • Co děláte, když to není hitovka?
    V našem divadle nebyl jediný kus, kvůli kterému bychom omdlévaly, že ho neprodáme. Na repertoáru máme i tituly náročnější, po nichž je menší poptávka - přece jen se většina diváků chce spíš bavit, ale i tak je zájem i o náročnější tituly. Máme vysokou návštěvnost, divadlo naplníme vždycky.
  • Jak jsem slyšel, už jste na tom „tak špatně“, že rozšiřujete o další předplatitelskou skupinu?
    Diváci nás k tomu dohnali, že se přidala další předplatitelská skupina G. Ta je určená zejména pro ty, kteří neuspěli ve standardních abonentních skupinách.
  • To máte rozdělené jako vajíčka – A, B, C, D…?
    (Smích.) Kdo vám to prozradil?
  • Nejhůř se vám asi prodává venkovní produkce na Kuňce?
    Právě naopak, a to je také malér. Už nyní lidé volají a chtějí rezervovat červnová představení, která v plenéru mají samozřejmě úplně jinou atmosféru.
  • Jaké to je, když musíte povinně vidět všechny inscenace?
    Musíme je vidět nejpozději do premiéry. Pro mě je to příjemné. Hodně mi to dá.
  • Dokážete diváky přesvědčit, aby přišli do divadla i n a představení, které vám nesedne?
    Na každém kusu si musíte najít něco příjemného a pozitivního. Pomocí této okliky se vyhnete případné kritice.
  • Prozradíte, co vás nejvíce chytlo?
    Romance pro křídlovku, a pak všechny ostatní naše inscenace. Moje hitovka je Sugar.
  • Které roční období se prodává nejlépe?
    Kolem vánoc, a zima vůbec.
  • Tak si vás vyzkouším. Mám přání dostat se na nějaký horor.
    Tak to je nejlepší přijít první den v měsíci do předprodeje. Budete stát frontu a bude vám to stačit.
  • 27.3.2007 14:04:00 Doubravka Krautschneiderová